Service echipamente
Divizia de echipamente și consumabile pune la dispoziție un portofoliu de peste 200 de echipamente ale unor branduri de renume internațional, dar și un departament tehnic format din ingineri certificați de către partenerii noștri (EFI, MIMAKI, HP, FLEXA, BRM etc).
Oferim servicii complete de asistență tehnică și mentenanță, bazate pe răspunsuri prompte și opțiuni de întreținere complete, având ca scop maximizarea timpului de funcționare al echipamentului și anticiparea anuală a costurilor de întreținere.
Asigurăm consiliere și ajutor tehnic specializat de-a lungul întregului lanț operațional:
- Asamblarea echipamentului;
- Instalare (calibrare, profilare ICC, setări de rețea, securizare, integrare aplicații etc);
- Punem la dispoziția clienților noștri manuale de utilizare la achiziționarea oricărui tip de echipament din portofoliul Leykom;
- Instruire utilizatori (prezentarea detaliată a echipamentului, modul optim pentru funcționare și operare, operațiuni de întreținere, soluții pentru incidente uzuale, precum decalibrarea scannerului, blocarea rolei de material în echipament etc);
- Soluții de software în parametri tehnici optimi;
- Asistență 5 zile pe săptămână, 12 ore pe zi;
În funcție de complexitatea echipamentului achiziționat, montarea, instalarea și instruirea utilizatorilor poate dura între 24 de ore și 5 zile.
Oferim contract mentenanță și service în postgaranție.