Reclamații

Orice reclamații privind calitatea produselor se acceptă numai în scris, pe adresa info@leykom,ro, în maximum 24 de ore de la recepția produselor achiziționate. Reclamația trebuie depusă/transmisă și în original la sediul firmei din Bulevarul Basarabiei nr. 256, în termen de trei zile lucrătoare de la recepția produselor, alături de o mostră a produsului vizat de reclamație, dar și de dovada efectuării plății;
Din momentul depunerii/primirii reclamației la sediul sau, Leykom se obligă să răspundă reclamantului în termen de 72 de ore, informându-l pe acesta despre deciziile luate cu privire la soluționarea reclamației;
Nu este admisă nicio reclamație care vizează produse pentru care nu au fost respectate specificațiile tehnice, fișa tehnică, recomandările producătorului și/sau ale Leykom.

Acest site este proprietatea companiei Leykom Import Export. Conținutul site-ului www.leykom.ro nu poate fi utilizat/prelucrat în niciun fel de către terți, reprodus, modificat, transferat, publicat, afișat, transmis sau înregistrat sub nici o formă fără acordul expres, în formă scrisă al Leykom Import Export SRL. Leykom Import Export nu își asumă niciun fel de responsabilitate cu privire la conținutul altor site-uri care ar putea fi accesate prin intermediul www.leykom.ro (site-uri furnizori, parteneri etc)